Loading...
Skip to Content

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Λεύκωμα

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Αρχές 1957 το τότε Αυτοκινητιστικό Συμβούλιο των Τρικάλων απεφάσισε όπως εις την πόλη των Τρικάλων ιδρυθεί Αστική συγκοινωνία με δύο γραμμές:
1. Αγία Μονή – Α Γυμνάσιον &
2. Πύργος – Γκιούλ Μπαζέ.

Η απόφαση του Αυτοκινητιστικού Συμβουλίου ενεκρίθη από το Υπουργείο Συγκοινωνιών. Στη συνέχεια το Αυτοκινητιστικό Συμβούλιο δημοσίευσε προκήρυξη με την οποία καλούσε τους ενδιαφερόμενους όπως υποβάλουν αιτήσεις για την δρομολόγηση λεωφορείων εις τις ως άνω δύο γραμμές.

Στις 20 Απριλίου 1957, Μεγάλη Παρασκευή, έγιναν τα εγκαίνια έμπροσθεν του κινηματογράφου ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ οπότε και άρχισε η δρομολόγηση των λεωφορείων στις ανωτέρω δύο γραμμές.

Από το 1958 εώς το 1968 ενεκρίθησαν από το Αυτοκινητιστικό Συμβούλιο άλλες δεκατρείς (13) άδειες δρομολόγησης λεωφορείων εις το Αστικό ΚΤΕΛ και έτσι η δύναμη των λεωφορείων έφτασε τον αριθμό 17. Επίσης δημιουργηθήκανε και καινούριες γραμμές καλύπτοντας έτσι καλύτερα τις ανάγκες του επιβατικού κοινού στην ευρύτερη περιοχή του νομού μας.

Με αφετερία την πόλη ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής:
Ριζαριό, Χρυσαυγή, Κεφαλόβρυσο, Καλύβια, Ράξα, Αρδάνι, Μουριά, Χαιδεμένη, Πηγή κ.α.

Οκτώβριος 1973. Με διάταγμα του τότε υπουργού Συγκοινωνίας κ. Γιακά απεφασίσθη η ένωσις των υπεραστικών ΚΤΕΛ με τα αστικά ΚΤΕΛ όλων των επαρχιών και ορίζετο ως ημερομηνία ενώσεων η 17η Δεκεμβρίου 1973. Η ένωσις όμως δεν έγινε στην ορισθείσα ημερομηνία λόγω των εορτών των Χριστουγέννων. Πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιανουαρίου 1974 και διήρκεσε μέχρι τις 9 Αυγούστου 1977, οπότε και έγινε πάλι ο διαχωρισμός.

Από το 1983 γίνεται ένωση των δύο Συνδέσμων που υπήρχανε έως τότε με την ονομασία ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ και με σκοπό τη διαφύλαξη, μελέτη και παραγωγή των κοινών οικονομικών, κοινωνικών και επαγγελματικών συμφερόντων των μελών του.

Τα χρόνια που ακολουθήσανε ήτανε αρκετά δύσκολα για το Αστικό ΚΤΕΛ. Η κακή διαχείριση της λειτουργίας του είχε ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση χρεών προς το ΙΚΑ και τη ΔΥΟ (Φ.Κ.Ε - Φ.Μ.Υ).

Τα τελευταία όμως χρόνια με την βοήθεια όλων των μετόχων και την πάγια θέση της Διοίκησης για ένα Αστικό που να συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής και να χρησιμοποιεί όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα αυτής αλλά κυρίως με υψηλό το αίσθημα ευθύνης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού έχει ξεκινήσει μια αξιοσημείωτη προσπάθεια αναβάθμισης και ανασυγκρότησης του.

Έτσι αναφέρεται παρακάτω μια σειρά ενεργειών με κυριότερες:
1. Με τη καλή συνεργασία του Συνδέσμου Ιδιοκτητών επιτεύχθηκε το 1998 η εξόφληση των χρεών στη ΔΟΥ και το 2003 η ρύθμιση του χρέους στο ΙΚΑ.
2. Την μετεγκατάσταση των γραφείων σε καινούριο οίκημα επί της Βασιλέως Τσιτσάνη 5 τον Αύγουστο του 2002 και την επάνδρωση αυτών με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.
3. Την αντικατάσταση του στόλου με καινούρια λεωφορεία και την έκδοση δώδεκα νέων αδειών για εταιρική χρήση
4. Την δημιουργία τουριστικού γραφείου και την αγορά ενός τουριστικού τραίνου το 2003 για την εκτέλεση των ειδικά διαμορφωμένων γραμμών έτσι ώστε να μπορεί ο επισκέπτης της πόλης μας να περιηγηθεί στα πιο σημαντικά αξιοθέατα αυτής.
5. Την δημιουργία νέων γραμμών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
6. Την τοποθέτηση ασυρμάτων επικοινωνίας στα λεωφορεία
7. Τη συμμετοχή του αναβαθμισμένου στόλου μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004 στην Αθήνα.
8. Την δημιουργία νέου σύγχρονου Κεντρικού Σταθμού επί της οδού 28ης Οκτωβρίου και την συγκέντρωση όλων των αφετηριών εις το σημείο αυτό.
9. Την αγορά οικοπέδου και την δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων και πρατηρίου για τον ανεφοδιασμό τη συντήρηση και την τοποθέτηση των οχημάτων.
10. Μία από τις πιο σημαντικές όμως ενέργειες της Διοίκησης που δείχνει ξεκάθαρα την πολιτική που έχει χαράξει εδώ και χρόνια για ένα σύγχρονο Αστικό ΚΤΕΛ είναι σε συνεργασία με τον Δήμο Τρικκαίων η εισαγωγή του στο νέο και πρωτοποριακό για τα δεδομένα της χώρας μας έργο της Τηλεματικής.Ένα έργο με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές που θα φέρει σημαντικά αποτελέσματα στην πρόοδο και ανάπτυξη του Αστικού ΚΤΕΛ αλλά και στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Αυτές είναι μια σειρά από ενέργειες που έχουνε γίνει τα τελευταία χρόνια και θα μας επιτρέψετε να ισχυριστούμε ότι δεν είναι παρα μόνο η αρχή. Το στοίχημα που έχουμε βάλει σαν Διοίκηση τα τελευταία χρόνια δεν έχει ακόμα κερδιθεί, ο αγώνας είναι αρκετά δύσκολος και τα εμπόδια που συναντάμε καθημερινά είναι πολλά και σοβαρά. Ωστόσο είμαστε σε θέση να πούμε ότι έχουμε διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος, έχουμε γίνει πιο σοφοί και πιο δυνατοί και θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρις ώτου γίνει το Αστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων άξιο λόγου και αναφοράς.

Παρακάτω αναγράφονται τα ονόματα των μετόχων που έχουνε διετελέσει ως Πρόεδροι και μέλοι του Δ.Σ από την ίδρυση του Αστικού ΚΤΕΛ εώς και σήμερα. Μία αναφορά που την θεωρούμε απαραίτητη ως ένα μικρό φόρο τιμής και για να γνωρίζουνε οι νεότεροι και να μην ξεχνούνε οι παλαιότεροι.

  • 1957 Πρόεδρος: Κωστόπουλος Ευριπίδης.
  • 1960 Πρόεδρος: Πλαστήρας Στυλιανός.
  • 1961 Πρόεδρος: Παπαζήσης Δημήτριος.
  • 1962 Πρόεδρος: Κωστόπουλος Ευριπίδης.
  • 1963 Πρόεδρος: Αλεξόπουλος Ιωάννης.
  • 1965 Πρόεδρος: Πήχος Βασίλειος.
  • 1967 Πρόεδρος: Μπόνης Βασίλειος (Διορισμένος).
  • 1972 Πρόεδρος: Αλεξόπουλος Ιωάννης.
  • 1974 Πρόεδρος: Παζαρακιώτης Αριστομένης (Ένωση με ΚΤΕΛ).
  • 1977 Πρόεδρος: Αλεξόπουλος Ιωάννης.
  • 1980 Πρόεδρος: Αναστασόπουλος Πέτρος - Μέλος: Πήχος Β. - Μέλος: Πλαστήρας Γ.
  • 1983 Πρόεδρος: Αλεξόπουλος Ιωάννης - Αντιπρόεδρος: Βουτσελάς Ι. - Μέλος: Καραλής Ν.
  • 1986 Πρόεδρος: Πλόκας Ευάγγελος - Αντιπρόεδρος: Οικονόμου Δ. - Μέλος: Σαμαράς Π.
  • 1989 Πρόεδρος: Σπανός Δημήτριος - Αντιπρόεδρος: Γκαραγκάνης Α. - Μέλος: Καραλής Ε.
  • 1991 Πρόεδρος: Αλεξόπουλος Κων/νος - Αντιπρόεδρος: Πλόκας Ε. - Μέλος: Σαμαράς Σ.
  • 1994 Πρόεδρος: Ιωάννου Δημήτριος - Αντιπρόεδρος: Λιάκας Γ. - Μέλος: Καρυδόπουλος Δ.
  • 1997 Πρόεδρος: Ιωάννου Δημήτριος - Αντιπρόεδρος: Λιάκας Γ. - Μέλος: Γραβάνης Α.
  • 2000 Πρόεδρος: Ιωάννου Δημήτριος - Αντιπρόεδρος: Λιάκας Γ. - Μέλος: Γραβάνης Α.

Από το 2003 και με τη σύσταση της εταιρίας σε Α.Ε το συμβούλιο από τριμελές γίνεται πενταμελές.

Το ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ της Α.Ε. περιλαμβάνει, εκτός του Δ.Σ., και τα παρακάτω Στελέχη:

  • Μαλλιαρός Απόστολος, υπεύθυνος του Οικονομικού τμήματος – Λογιστής.
  • Καλαμάρας Δημήτριος, υπεύθυνος Γραφείου Κινήσεως – Οικονομολόγος.
  • Αγγελή Θεοδώρα, Λογιστήριο – Οικονομολόγος.
  • Μπουλογιώργου Μαριάννα, υπεύθυνη κινήσεως οχημάτων.
  • Σιώζου Ειρήνη, υπεύθυνη κινήσεως οχημάτων.